BİR TALEP... - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

16 Temmuz 2010 Cuma

BİR TALEP...

BOYKOT ÜRÜNLERİ ALTERNATİF TÜRK ÜRÜNLER
DEĞERLİ BLOG YAZAR ARKADAŞLAR; AFİA GIDA ÜZERİNDEN AÇILAN KONU İLE BİRLİKTE, ŞU AN ÜZERİNDE BİREYSEL OLARAK ÇALIŞTIĞIM "BOYKOT ÜRÜNLERİ VE ALTERNATİF ÜRÜNLER " İLE İLGİLİ ÇALIŞMA AKLIMA GELDİ.YUKARIDAKİ İKİ,LOGOLU LİSTEYİ 2 YIL KADAR ÖNCE HAZIRLAMIŞTIM.ANCAK ÜZERİNE EKLENMESİ GEREKEN(HER İKİ LİSTE İÇİNDE GEÇERLİ) BİR YIĞIN ÜRÜN VAR(YANİ GÜNCELLENMELERİ GEREKİYOR).
BENİM GİBİ,BOYKOT KONUSUNDA HASSAS OLAN YAZAR ARKADAŞLARDAN DESTEK İSTİYORUM.İSTEDİĞİM DESTEK ŞU YÖNDE;
1-türk malı menşei taşımayan tüm üreticilerin listesini birlikte oluşturmak,
2-türk malı üreticilerinin listesini birlikte oluşturmak,
3-bu üreticilerin,firma firma markalarını sıralamak-logoları ile-(ben şu an p&g yi hazırlıyorum)
4-bunu profesyonelce yukarıdaki gibi sıralayabilecek(hangi resim programı ile yaptığı önemli değil,sadece her ortamda kullanılabilsin,çıktı alınabilsin)yukarıdaki listeler,word sayfasında hazırlandığından dağılıyor.
ayrıca bu çalışma iddialı bir şey olarak ortaya çıkarsa -bizler için güvenilir bir kaynak olacak-
YALNIZ,BU TALEBİN GÖRÜŞME ALANI,FİKİR BEYAN ETME ALANI OLARAK 1MK BLOGUNU KULLANMAK,BURAYI BU TALEP İLE İLGİLİ İŞGAL ETMEK(BU YAZI HARİÇ) İSTEMİYORUM(HERKES BU BAKIŞ AÇISINDA OLMAYABİLİR ÇÜNKÜ).O NEDENLE,BU KONUDA BANA DESTEK OLMAK İSTEYEN,BİRLİKTE YAPABİLİRİZ DİYEN ARKADAŞLAR VAR İSE chyrkyn@gmail.com ya da chyrkyn@hotmail.com mail adreslerime mail atabilir,görüşmeleri mail adresleri üzerinden yaparız.

2 yorum:

  1. Sevgili chyrkyn.. size hotmailden bir mail attım lütfen okurmusunuz.Konuyla alakalı iletişimde kalmak isterim..

    YanıtlaSil
  2. zeynep hanım, mailinizi aldım ve cevapladım.teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar